Marathon Training voorjaar 2018


Op zondag 10 december start de eerste training voor de Marathon van Rotterdam 2018.

Het nieuwe schema staat hiernaast op de site.

Naar verwachting gaan veel Lekker gelopen! lopers meelopen.

In het begin is de afstand relatief kort en iedereen die een beetje getraind is kan dus mee lopen. De weken erna wordt de afstand steeds wat langer en na elke 3 weken wordt er een stapje terug gedaan. Dit om ook voldoende rust te krijgen. Loop in die week dan ook niet harder dan je normaal ook doet!!

We gaan proberen om ook lopers die niet van plan zijn om een marathon te gaan lopen, zo ver mogelijk mee te laten lopen tot de verzorgingsposten en hierna af te laten snijden terug naar Uylenburg.

Als je zeker bent dat je de marathon wilt gaan lopen, wacht dan niet met inschrijven. Ben je onzeker of je zo’n lange afstand wel haalt? Schrijf dan later in, dat geeft minder druk in je koppie.

Veel succes bij de uitvoering van het trainingsschema.


Welke marathon ga jij lopen in 2018?

Trainingsschema’s


HIER TRAINEN WE VOOR:

10/12/2017: Start Trainingsschema Marathon Rotterdam 2018

http://www.nnmarathonrotterdam.nl/

Natuurlijk ook bruikbaar voor Ibiza, Rome, Parijs, Milaan (8 april) – Noord Pool (9 april) – Hamburg, Krakau (29 april) enz.


DOWNLOADS:

Download hier het trainingsschema Marathon van Rotterdam 2018 in PDF formaat:

Trainingsschema Rotterdam 2018

PDF – TRAININGSSCHEMA – Rotterdam 2018

In het EXCEL bestand staan trainingsrichttijden.:


10 Yoga Oefeningen voor Runners

Deze oefeningen zijn uitermate geschikt om je kop leeg te maken en bovendien fit en in vorm te blijven. Maar het is ook blessuregevoelig. Met yoga maak je je lichaam soepeler en sterker en verbeter je bovendien je balans.

Lees hier het hele artikel.